Thursday, March 18, 2010

oooooohoho my baby,how beautiful you are..

saat 4 bucuk civarı.uykum yok.yarın haftanın en boktan(istatistik) dersi var.uyumamak istiyorum ama aynı zamanda güneşin doğuşunu görmek istemiyorum.güneş doğmaya yakın uyursam sabah 7 de tekrar zor uyanıcam onuda biliyorum.ayrıca acıktım.ankarada olmak istemiyorum.konur sokaktaki tanımadıgım ama en az tanıyormuşum gibi aşina oldugum yüzleri görmek istemiyorum artık.evet onları bile istemiyorum.

oha!nolmuş bana.şöyle bi okudum depresif hatunlar gibi olmuşum.ki ben gece ne olursa olsun huzurluyumdur.evet Ville Valo hep senin yüzünden pis herif gone with the sin adlı basit ama güzel şarkıyı o muhteşem boru sesinle bu kadar güzel söylemeseydin biraz daha pozitif olabilirdim.bi arkadaşım o şarkının bi kadına değil uyuşturucuya yazıldıgını söylediginde şaşırdım.sözlerine bakınca bildigin bi hatuna yazılmış yani.
bn senin gözlerindeki eşsizliğe bayılıyorum
bn senin şarap gibi kırmızı dudaklarına tapıyorum
omurgamın aşağılarını titreten kokunu yollaman için can atıyorum
bn senin hayatın dışında koşuyor olduğun yolu seviyorum

sözlerin bi parcası budur.evet şimdi daha da ikna oldum.bu bir kadına yazılmıştır.hiç değilse benim için öyle.

No comments:

Post a Comment

bu kız ne yazmış yorumu şeysi

tabula rasa

o_0