Saturday, February 27, 2010

ah deme oh de

  • tuvalete girdiğimde saclarımı toplamak zorunda kalıyorum..anlaşıldıgı üzere uzunca.
  • hala satır sonlarına geldiğimde kısa çizgi kullanmayı sevmem.
  • aptal saptal şeyleri sayma hastalığım var.anfideki lamba bölmeleri 16 şar tane mesela.
  • gecen matematik dersinde sudoku çözmeye kendimi kaptırdım ve önemli bi konuyu kaçırdım.ne hoş.
  • biri bna gelsin o da sensin hadi bana hikaye anlat.öhöm.
  • kolayı ilk doldurduğumdaki o asit pıt pıtlarının o cok şükela tınısı hep ruhumu okşamıştır..
  • bi arkadaşım arkadaşını gördü kardeşim diye sarıldı sıkı sıkı ama biraz önce nefret eder bi şekilde bahsediyordu nasıl yani ya diye düşündüm.ne hoş.
  • bazen bana en yakın kişiler hiç tanımadıgım kişiler gibi geliyor.
  • metroda otururken bakış açısı sorunu yaşıyorum.istemedigin insanla göz göze gelmek cok kötü be.
  • her gece saat 4 5 gibi canım makarna istiyor bugünlerde.
  • hayvan olsaydım gece avlananlardan olurdum sanırım
  • buradan itiraf ediyorum evden kaçıcam.polis amcalar bilgisayarımı karıştırıp nerede oldugumu öğrenebilirler.izmirde arayın beni.
  • kayıp gül diye bi kitap aldım onu okuycam.kokusunu içime çektim.var mı yeni kitap kokusu gibi.
  • bugün bi arkadaşımla karşılaştım alışveriş merkezinde gülüşümden takip etmiş beni.pardon kişnememden.
  • yeter gittim.

No comments:

Post a Comment

bu kız ne yazmış yorumu şeysi

tabula rasa

o_0