Wednesday, April 7, 2010

nasılsın bugün..iyiyim..bok iyisin..

yeni başladığı işi söylemek için selamını bağışladı bana,nasılsın diye sordu ki cok yapmazdı bunu.amacı belliydi, işe başlamıştı ve benim bilmem lazımdı.
farkındayım!


yarışmada 1. oldugunu söylemek için yanıma geldi bugün.muhabbeti nasıl olsada yarışmaya getirsemin kıvranışlarını gördüm.1. olmuştu ve benim bilmem lazımdı.
farkındayım!


sınava çalışamamış ve benimde çalışamadığımı duymak isteyen kulaklarla dinliyordu 'çalıştın mı ?' sorusunun cevabını.o eksikti ve benimde eksik olmamaı istiyordu.
farkındayım!

nasılsın? dedi.iyiyim dedim adettendir diye.nasıl oldugunu sormadım merak etmiyordum cünkü.haa bende şey diycektim dedi.ah dedim geliyorrr 'nasılsını' mazeret niyetinde ezen ama istek dogrultusunda üste cıkan cümle.
şeyyy sigaran var mı?..
var kesinlikle var,hatta paketi vereyim ama bana nasılsın diye sorma gel ve sadece sigara iste demek isterdim ama o benim bu cümlemi atar olarak algılayacaktı gerekte yoktu.

sadece nasıl oldugumu merak ettiği için sorulan bir 'Nasılsın?' sorusu istiyorum.cok mu şey istiyorum..

ya da illa nasıl oldugumu merak etmeyin ama merak etmiyorsanızda sormayın bana nasıl oldugumu.o zaman o addettendir dediğim 'iyiyim' cevabını alırsınız ki buda kişiye yapılan hakaret gibi.
kötüysen kötüsün ,kulaklarım can atar dinlemek için derdini..

5 comments:

Kahve Keyfi... said...

İnsanlar artık maalesef fazla bencil...Çok küçücük ve çok insanca bir şey olsa bile beklediğimiz, bulamıyoruz artık değil mi?? sadece az ve öz dostluklarda. Çok güzel yazıp anlatmışsın.Tebrikler

şah said...

Ne kadar iğrenç kuklalarız, nasıl bir sahnede dansediyoruz. Ne eğlence ama, dansetmek ve düzüşmek. Dünyayı hiç umursamadan bir hiç olduğumuzu bilmeden. Yolumuzdan şaştık. Bugün metroda yanıma bir adam gelip konuşmaya başladı. Havadan sudan konuşan yalnız biri gibiydi. Memnun görünmeye çalıştım ama sıradanlığı başımı ağrıtmaya başladı. Dikkat vermemeye başladım. Birden bire dinlemekten vazgeçtim. Hiç memnun kalmadı ve gülmeden edemedim.
John Doe'nun notlarından.. -Se7en

labalub said...

'kahve keyfi' teşekkürler ..

labalub said...

aa yeniden yine farklı yorumlarıyla göz dolduran bir adet şahin

şah said...

kapıdan kovsan bacadan diyorsun yani:)) eskileri yad ederken; blogunu her açtığımda iş yerinde uygunluğu tartışılır bi sahneyle karşılaştırdığı için (panik içinde harıl haldır aşağı kaydırma refleksiyle kalp ritmimde ani yükselişler filan) istirham etsem sayfanın başlığındaki fotoğrafı değiştirir misin? (bu incelik de çok fazla pizza tüketmekten)

Post a Comment

bu kız ne yazmış yorumu şeysi

tabula rasa

o_0