Saturday, September 10, 2011

cık cık cık

Şu sıralar insanlarda gözlemledigim cok net bi şey var garip ama 'kötü' olmaya çabalıyorlar.Neymiş iyilerin kıymeti bilinmiyormuş ,yüzündeki perdeyi indirmen gerekiyormuş ,iyilik yapıp denize atttıklarımız sonra birer birer kıçımıza giriyormuş,seven sikilirmiş hatta sikende sevilirmiş falanmış filanmış.evet bunların hepsini etrafımdakilerden birebir duydum.
Bi yandan hak veriyorsun.çünkü karşılığını görememiş kendini kullanılmış hissetmiş bu insanlar.Bu ,ben yapıyımda sen ye olayıda bi yere kadar yani peygamber değiliz dimi.

gitgide bencilleşiyormuyuz aceeeebaaaaaaaaaaaa
aman eskilerde eskiler die bahsederler onlar şehir efsanesi mi acebaaa.
Medeniyet yerini yozlaşmayamı bırakıyor acebaaa.
Ben üzülüyorum ama bu duruma niye acebaaaaa.


E üzülürüm tabi etkileniyosun arkadaş.bazen insanlardan soğuyorum nefret gelior.anormal diye bi şey kalmamış ki .kim ne yapsa 'bi düşündüğü vardır ya aslında böyle yapmak istememiştir normal karşıla' deniliyor.Anormal diye bir şey var hemde cddi anlamda var.midemiz hala o kadar büyümedi.mesela teyzemin yüzüme kustugu kokoreçi sevemedim ben.mideme hitap etmiyor kusmuk kokoreç.öykkkk sıcak sıcak hemde :D


Bide şööle bi durum var efendim kimselere güvenemiyormuşuz.
Ergen zamanları mı atlattıktan sonra annemin bile beni uyardığı bi konu var:
''aman kızım dost zannedipte sırrını kimseye söyleme''
''söyleme dostuna söyler dostuna'' shdghjgdjshd
''bi sıkıntın varsa gel benle paylaş''
haa oldu canım hatta yanındada iki bira iyi gider böyle bi annemle şerefine içer şerefsizlerden bahsederiz.Anneysen anneliğini bil dimi  çamaşırlarımı ütüle yemek yap para ver filan :p ehehehe şaka bi yana anneylede az buz şeyler paylaşmıyoruz.Ama her şeyin oldugu gibi cocuklarının hayatında bilmeleri gerektği kadar anlatırız annelere.ordan burdan yakaladıkları haricinde: D

Daha ne gördünüz ki kızım yaşınız kaç diyen teyzelerime ninelerime amcalarıma dedelerime sesleniyorum :
cokta boktan şeyler gördük hatta şaşırma yetimizi kaybettik cünkü her şey 'normalmişşşş'

No comments:

Post a Comment

bu kız ne yazmış yorumu şeysi

tabula rasa

o_0